- garantert time på dagen!

Vår tannlegevakt tilbyr akutt tannlegehjelp ved tannverk, tannpine og infeksjonsbehandling. Vi hjelper deg også ved tannskader, traumer og andre tilstander som krever øyeblikkelig hjelp.

Vi fjerner dine smerter og planlegger eventuell videre tannbehandling sammen med deg. Videre får vi bistand av vår
oralkirurg. Kirurgen bistår ved kompliserte problemstillinger der det er smerter og infeksjoner i og rundt visdomstenner

Få en akutt tannlegetime når du trenger det. Vi holder åpent alle dager fra kl. 07:30 til kl. 20:00. Vi holder også åpent på lørdager. Ring oss på telefon
23651881 eller book time enkelt på nett.

Book time
Tannleger hos Smil tannlegesenter
Tannlege Jovana forteller om behandlinger hos Smil Tannlegesenter i Oslo
Tannlege Kristin med en pasient hos Smil Tannlegesenter i Oslo

Tannlegevakt nær deg – i hele Oslo

Smil Tannlegesenter er en toppmoderne tannlegekjede i Oslo med allmennpraktiserende tannleger og spesialister. Vi har tannklinikker både på Nationaltheatret, i Nydalen og på Løren

Vårt høyteknologiske tannlegesenter tilbyr det nyeste innen utstyr og komfort, helt uten ekstrakostnader for deg.

Bredt spekter av tjenester og utstyr

Det å ha pasienten i sentrum begynner med å ha det beste utstyret. Har du spørsmål? Nøl ikke med å ta kontakt. Vi er glade for å beskrive utstyret og metodene vi bruker. Ved hjelp av toppmoderne utstyr gir vi deg det perfekte smilet.

?

Spør tannlegen om hva som helst

Tannlegene våre ønsker å hjelpe deg, uansett hva det er du lurer på. Få svar på kort tid!

Alle tannlegebehandlinger

Smil Tannlegesenter tilbyr et bredt spekter av tannlegebehandlinger. Vi har stort fokus på å være tilgjengelig for deg som trenger behandling – når du trenger det. Smil Tannlegesenter har derfor utvidede åpningstider fra kl. 07.30 og helt frem til kl. 20.00.

Det er også mulig å bestille time på lørdager, uten at det påløper ekstra kostnader for deg av den grunn.

Hos oss vil du føle deg trygg og ivaretatt. Dette skyldes den høye kvaliteten på behandlingen, men også det gunstige prisnivået. Alle får en skriftlig kostnadsoversikt før behandlingen

Utforsk våre behandlinger

Senteret holder meget høy faglig kompetanse. Flere av våre tannleger publiserer jevnlig fagartikler i forskjellige fagtidsskrifter. Du vil derfor alltid bli tatt imot av et profesjonelt tannhelseteam med høy faglig kompetanse.

Vi har også tett samarbeid med spesialiserte leger og psykologer. Slik sikrer vi solid tverrfaglig oppfølging og tilrettelagt behandling. Les gjerne våre pasientomtaler på vår
Facebook-side.

• Akutt-time på dagen
  • Åpent alle dager fra kl. 07:30
  • Kveldstimer frem til kl. 20:00
  • Åpent lørdager
  • Sentralt på Nationaltheatret, i Nydalen og på Løren
  • Ett felles telefonnummer: 23 65 18 81
  • Smertefri tannbehandling med nytt og moderne tannmedisinsk utstyr

Tannlegevakt for deg med tannlegeskrekk

Tannlegeskrekk tas på ytterste alvor, også hos vår tannlegevakt. Vi vil sikre deg en tilrettelagt behandlingsprosess der det tas hensyn til deg og din situasjon.

Dersom du tilhører denne pasientgruppen, ber vi deg opplyse oss om dette på forhånd. Sammen finner vi en løsning.

Akutte tannproblemer kan oppstå når man minst venter det

Vi anbefaler å ikke vente med besøket. Selv hvis smerten letter, kan problemet utvikles og kreve mer omfattende behandling i fremtiden. Søk akutt hjelp dersom du skulle oppleve følgende:

• Tannverk

Et av de vanligste problemene vi støter på er tannverk. Om du lider av tannverk, anbefaler vi å bestille en time så fort som mulig. Slik kan vi lindre smerten før den forverres.

• Skadet bro eller krone

Vi kan hjelpe deg med å reparere din bro eller krone. Ved behov kan vi erstatte kronen eller broen i løpet av kort tid.

• Sterk ising i tennene

Ising i tennene kan være smertefullt, og årsakene kan være mange. Går ikke isingen over, eller er så sterk at den påvirker din hverdag? Da anbefaler vi å bestille en time så snart som mulig for å forhindre at problemet utvikler seg.

• Smerte tilknyttet visdomstann

Problemer med visdomstennene er veldig vanlig, og årsakene kan variere. Vanligvis handler det om at visdomstannen ikke har nok plass til å vokse, irritert tannkjøtt eller infeksjoner.

• Løs fylling

Om du har en fylling som har løsnet, ber vi deg bestille en time så fort som mulig. Hvis man går for lenge med en skadet tann som er ubeskyttet, risikerer man å få betennelse i tann-nerven. Sistnevnte vil kreve mer omfattende behandling.

• Skadet eller knekt tann

I tilfelle du har skadet en tann bør du kontakte oss så snart som mulig og forklare problemet. Da kan vi avgjøre om en akutt-time er nødvendig eller ikke.